When my world is falling apart.

Jag ångrade mig. Jag skriver ett litet inlägg till innan jag skyndar mig i säng.

Jag, Sandra, Fiia och Ida vill så gärna se The Last Song med Miley Cyrus. Så tjejor, jag tänker gå och se den i veckan nån gång. Jag behöver det. Om det nu ska sluta i att jag ska sitta och se den själv, så ska jag se den. En riktig gråta sig lycklig film. Nån gång ska jag väll få gråta lyckotårar också. Ska jag erkänna så har jag aldrig gråtit mig lycklig.

Och för att komma in på något helt annat. Är inte mina klackisar kvar imorgon så att jag kan lägga undan dem tills på onsdag kommer jag seriöst stå och lipa som ett litet barn inne på Scorett.

Här är When I Look At You med Miley Cyrus från filmen The Last Song.


Kommentarer
Postat av: sandra

ONSDAG?!?!?!? :D ring migg

2010-05-17 @ 23:19:56
Postat av: Hanna

Nu tittar solen fram så än så länge behöver jag inte flytta till norrland;) Jag såg The last song i fredags och jag kan säga att de tårar som kom var inte av lycka. Tyckte väldigt mycket om filmen:) en riktig snyftare.

2010-05-18 @ 08:28:32
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0