Jag vill ha kaffe!

Första dagen i Umeå har varit mysig. Varit och handlat mat, käkat tacos och sett på Ensam hemma. Ligger i soffan nu där jag sover. Finns de hjärterum finns de stjärterum. I mosters och Denzels mysiga trea sover sju stycken rumpor! Sen har jag utvecklat en huvudvärk och jag kom på allt för sent att jag inte druckit kaffe idag. Jag börjar verkligen bli beroende! Så, så fort jag vaknar imorgon ska jag hälla i mig kaffe, får hoppas de finns, moster är ingen kaffedrickare! Aja, nu är de nattinatt, vill ta mig upp relativt tidigt iaf. Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Janina

sv: chefen råkade just komma in i samma sekund som killen sprang ut med dunkarna. Så han såg det, men hann inte stoppa dem. Så han ringde polisen! :)

2011-12-22 @ 00:32:38
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0