Andra dagen.

Idag ställde jag alarmet och gick upp två timmar efter det, men den var ändå halv 10, haha. Åh frukost och ut i solen. Solade hela förmiddan och sen varit på biltur med Ida och Denzel. Vi skulle egentligen till en strand och köpcentrum, men det trog ut på tiden. Vi hämtade Idas kompisar för de hade hamnat långt från sitt hotel. Och då gick vi på en blåsig men skön strand. Badandet fanns dock inte på listan, som den badkruka jag är. Plus att det var väldigt kallt i vattnet. Har sett Table Mountain också, höhö. Blir säkert att fara upp där någon dag.
Sen for vi tillbaka till huset och jag har nu solat lite mer.

Ikväll vet jag inte hur planerna lider. Antingen ska vi ut och äta eller fara och handla och äta här. Får se hur det blir. :)

Jag kommer lägga upp lite bilder sen dom närmsta dagarna. Har bara tagit med mobilen än. Inte hunnit ladda batterierna till kameran. Vilket jag ska göra nu, haha.

Puss på er alla där hemma i kylan! ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Något avis man är alltså ;)

2011-01-24 @ 00:17:48
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0