Dag 11 - Mina syskon.

(Jag skiter fullständigt i dag 10, hatar att lägga upp bilder på outfits, plus att jag inte har så snygga kläder på mig, varken igår eller idag. På helgen har jag bara myskläder på mig.)

Min halvsyster heter Tova och är 12 år gammal. Hon älskar att härma mig och lådsas om att jag inte ser, men vill egentligen att jag ska se. Hon tycker om sport och att sjunga. Hon håller aldrig käft, sjunger hela tiden. Är i fjortisstadiet också.  

Mitt andra halvsyskon heter Emil och fyller snart 10 år. Den här ungen är i stadiet att trotsa och vilja bestämma själv. Han är liten och söt. Älskar också att hålla på med sport. Så han har inget som helst fett på kroppen. Bara skinn, ben och muskler. Tycker väldigt mycket om Andreas, haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag måste bara... HAHAHAHAHAHA !! Jag sitter och skrattar högt ! <3 xD

2011-01-16 @ 20:35:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0