Dag 14 - En hemlighet.

Nu har jag suttit med den här sidan uppe ett väldigt bra tag. Och jag kan inte komma på en enda hemlighet som jag vill skriva ut här. Jag har faktiskt ingen aning. Antingen är det för snuskigt, äckligt eller för personligt, hahahaha. Ja, alla gör snuskiga och äckliga saker, haaalllåååå? Och pinsamma saker vet ni redan om. Som att jag sover med ett gossidjur (glömde henne hemma idag! buhuuu! sover hos älsklingen inatt, tur att vi har hans nalle då, haha!), måste ha en kudde mellan benen när jag sover....

Ja, en hemlighet. Eller en del av en hemlighet. Här kommer den.

Jag är så egoistiskt att jag önskar att en viss person dog så att mitt liv skulle bli enklare.

(Jag varken skojar eller överdriver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0