Dag 9 - Min första kärlek.

Nu tror ni säkert att jag ska skriva Andreas här. Visst, han är min största kärlek, men inte min första.

Innan honom var jag tillsammans med en jämnårig kille som heter Oskar. Vi gick i sexan, paralellklass. Han var min första "pirr-i-magen-kärlek". Mitt första hångel också dessutom, haha. Vi blev tillsammans, gjorde slut, blev tillsammans, gjorde slut, osv.
Fast jag kan inte ens jämnföra kärleken då och kärleken jag känner för Andreas. Men jag räknar det ändå som min första kärlek.
Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Vi har fortfarande kontakt jag och han. Vi gick 9:an tillsammans, stöter ihop ibland. Han och min mamma jobbade dessutom tillsammans ett tag. Det var till Grekland tillsammans. Bara de en kul grej.

Aja, Oskar var min första kärlek. Vilket var för sex år sedan, haha. Sjukt när man tänker på det, tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0