Imorgon händer det.

Jag har resfeber! Jag är så himla nervös. Imorgon far jag till självaste Sydafrika! Jag har inte fattat att jag verkligen ska fara. Det känns som att jag bara är ledig imorgon och sen vara med älsklingen. Men nej, jag ska sitta på ett plan imorgon och sen anlända till Kapstaden elva på lördagmorgon. Ohmigosh! Jag håller på att skriva en lista på saker jag verkligen inte får glömma. Jag ska nog tvätta lite kläder också. Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha för reskläder heller. Något mysigt eftersom jag ska sitta på ett plan i 14 timmar imorgon typ. Ojoj.

Idag har jag varit och satt in lite pengar på kortet. Och för första gången köpt en stock snus, haha. Och jag trodde det skulle bli jätte dyrt, men det var rätt billig. Jag tjänar definitivt på det.

Men sen... I onsdags satt jag i 10 minuters kö för att få prata med barnmorskan för att få en nytt recept på p-piller. Och idag skulle jag och hämta ut. Men! Alltid ska det vara något. När allt gick så bra så ska detta bakslag komma! Mina p-piller är helt slut! Det har blivit fel på produktionen så de kommer inte på apoteken föränns i februari månad. Finns inte ett enda paket av mina p-piller norr om Sundsvall. Och min karta tar slut om en vecka, alltså när jag är där. Jag har PANIK! Men som tur är så har jag kvar någon karta på mina gamla p-piller (HOPPAS JAG!) så jag ska använda en karta av dem tills jag får mina som jag har nu. Åh, dom som funkade så himla bra för mig! Jävla skit! Gah!

Glada tankar!

Nu ska jag betala min mobilräkning, sen fixa och packa klart. I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; haha :)



ha det bäst gumman ! jag längtar tills du kommer hem igen : ) <3 haha, men hoppas du får det grymmers !

2011-01-20 @ 23:38:14
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0