Tiden går för snabbt!

Hejhej! Det är fredag imorgon, snart varit här i redan en vecka. Och det känns jättetugnt! Tiden går för snabbt. Det är stressigt inför bröllopet så har knappt hunnit vara ute i solen alls.

Igår var vi till Robben Island iallafall. Fick se Mandelas fängelsecell och så. Sen idag har jag varit och gjort akrylnaglar. De är skeeet fiiina!

Det blåser väldigt mycket just nu. Har blåst mycket under dagen och nu är det nästan storm ute. Jag har frysit så mycke att jag suttit med Hoodtröja, haha.

Men imorgon ska jag ligga och pressa för fulla muggar! För på lördag är det bröllop som gäller!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så vi kan prata lite på Skype, hihi.

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0