Ingen är hetare, än en estetare.

Igår var de som sagt bal och den blev väldigt lyckad, jag är supernöjd! När man ska på studentbalen ska man ju känna sig så jävla snygg, vacker och alla de där positiva sakerna om utseendet. Men jag kände mig inte så himla speciell. Har aldrig varit intresserad av att lägga ner en massa tid över mitt utseende. Men GOSH vad många kommenterar jag fick igår om hur jävla snygg jag var osv. Man tackar! Och för att inte tala om min otroligt stiliga man, GRRRH! ;) Middagen var god men efterpartyt kunde ha varit lite bättre. ALLA DROG JUH?! Varför? :S Aja, vi dansade för fulla muggar iaf! Goda drinkar också!

Just nu sitter jag hos min fina Anna Hellgren. Ikväll ska jag sova hos henne. Men först ska Ellinor och den andra Anna komma hit för att föra lite. Sen blire Kafelino ikväll! Och hörni, satan vad varmt det är ute! Jag har suttit inne hela dagen på grund av huvudvärk och bara trott att det varit sisådär 16 grader ute. Så är de typ 30 plus och jag har missat en hel soldag...BUHU!

Aja, jag håller på att svettas ihjäl, måste inta lite mer kall cider. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0