I still see your reflection inside of my eyes.

Förlåt. Men nu har min dator verkligen lagt av. Eller, laddarsladden har. Så den är död.

Sitter hos Andreas just nu och väntar på att han ska komma hem. Igår och idag har jag haft min slutproduktion med mina valar! Det har gått väldigt bra trots allt. Hela vårat framträdande tillägnade vi till min mamma. Jag sjöng en egen låt till henne. Kan säga att jag var rätt så jävla nervös igår när jag skulle upp på scenen, haha. Men det gick bra. Dock så hade jag lite ont i halsen idag. Ni vet den där torra känslan. Men det gick iallafall bra. Vi gav gärnet och vi är alla nöjda! Jag ska försöka få tag i en video så ni också kan få se det! Så nu är det över! Men, på lördag ska vi vara med på en välgörenshets konsert och framföra tre av våra fem låtar. Sen är det över! Skönt, när man har hållit på i nästan ett halvår med att repa, repa, repa och repa.

Sen vill jag tacka alla mina bandmedlemmar för ett otroligt bra jobb ovch sammarbete. Framförallt tack för att jag fick göra det här till min mamma. Det var något jag verkligen ville göra! Sen tack till alla lärare som peppat mig, gett mig den bästa kritiken som finns! Och ett sista tack till min familj, mina släktningar och vänner för erat stöd och komplimanger!

Här är låten jag sjöng till min mamma:


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så vackert ! Du var otroligt duktig vännen och jag blev stolt ända in i själen : ) <3 haha

2011-05-10 @ 23:24:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0