Stora planer!

Alla betygen är satta (eller ska föras in, minst godkänt i alla ämnen, yey me!) och det är nu slut på all skola för mig. Helt jävla otroligt! Jag går snart ut gymnasiet! Men, jag har fortfarande inte fått den där känslan att jag verkligen gör det....tyvärr. Det enda som känns skönt är att ledighet väntar. Ja, jag är arbetslös i sommar. Men jag ska söka, söka, söka så fort jag vilat upp mig en vecka eller två. Jag är helt jävla körd i skallen alltså. Jag fattar inte hur en del orkar med allt det här. Skola, körkort, jobb och sökandet efter jobb, på en och samma gång! Men nu, i sommar, kan jag ta tag i att söka massor med jobb (även om det inte finns några) och köra en massa bil så att jag får ta det där förbannade körkortet nån gång! Jag och daddy ska köra hela sommaren, förhoppningsvis varje dag (förutom på helgerna)!

Jag sitter på våran gamla (!) dator som går ASSEGT, men vi har nu beställt nytt internet så förhoppningsvis kommer de gå lite snabbare snart. Sen måste vi bara köpa den där nya laddarsladden till min dator. Den är fortfarande väldigt död.

Jag har även gått och blivit sjuk. Jag har asont i halsen. Sån där halsfluss-känsla. Har haft halsfluss en gång tidigare och det är inte riktigt så farligt ännu. Jag kan fortfarande äta utan att det gör större skada. Men ont som fan gör det. Slemmig och torr på samma gång och ont gör det när jag sväljer som vanligt. Envis som jag är tänker jag inte fara på vårdcentralen för att kolla upp det ännu. Bara om det blir ännu sämre och om jag får feber. Vill inte käka penicillin för då får jag inte dricka alcohol, och det är just det jag ska börja om att göra imorgon. Efter fyra dagars vila från det så börjas de om, haha. Imorgon drar jag till Ellens stuga och ska festa där med roliga människor till på fredag. Sen på lördag bär det av till Josse för grillkväll och övernattning. Fullt ös!

Nu blev det väldigt långt. Så nu ska jag avrunda med att säga att jag ska gå och sova så att jag är ordentligt uppvilad till imorgon och hoppas på att jag mår någorlunda bättre. Natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Finns det en minnesten i Gunnarsbyn där alla som omkom är uppskrivna??

2011-06-02 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0