Demon.

Ful, äcklig, fett, konstiga konturer. Deprimerad, låg självkänsla, äcklad. Jag är så fruktansvärt äcklad över mig själv. Jävla äckel. Så fruktansvärt osexig, osöt, osnygg, ovacker, ounderbar. Feta jävla padda. En äcklig odör runt mig, hela mig, i luften jag andas. En demon som trycker ner mig till lägsta tänkbara botten. River sönder mig, förstör min hud, mitt kött, min själ. Rycker ifrån mig alla tänkbara positiva känslor. Celluliter, gäddhäng, dallrande fett, äcklig näsa, fettvalkar. Illaluktande var i hela min kropp. Det är inte det här livet jag vill ha. Patetisk.

Kommentarer
Postat av: Janina

Gumman jag hoppas du inte menar det där? Du är ju världens underbaraste, vackraste, sötaste, snällaste och bästaste Felicia. Jag älskar dig! <3

2011-11-09 @ 09:13:17
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0