Paniken alltså.

Okej, paniken jag och många andra fick för ett tag sedan. Jag råkade ut för de som så många pratar om nu. Jag blev hackad på facebook. Jag fick min relationsstatus från förlovad till singel gjord, en bild upplagd på ett spel att figuren på bilden var min warrior och så en statusuppdatering att jag var singel och letade efter många män att ha gruppsex med. Kul, eller hur? Lösenord och allt är ändrat både på fb och på mejlen.

Andreas mamma ringde och var förstörd över att vi hade "gjort slut". Min bästa kompis ringde och hon var också förstörd. En kompis hade ringt till henne och frågat om det var sant. Jag tror alla som ser upp till mitt och Andreas förhållande var nära till en hjärtattack. Herregud vilken hemsk människa till hackare. Visst, det kunde ha sett värre ut, men det här var ändå BAD! You bad hackare! Ggrrrrh!

Och när det här hände satt jag och Andreas i bilen påväg till honom. Jag loggade in på fb så fort jag kunde, på min iPhone, mitt dåvarande lösenord hade inte byts ut som tur var. Så så fort vi kom till honom startade jag igång datorn och ändrade allt på en gång. Min trogna bästa vän skrev att jag blivit hackad och att allt var som det ska på min logg, God bless her!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej

Hände min syster också idag. Jag vart helt förstörd samtidigt som jag kände att detta inte kan vara sant. Massor av folk ringde henne med. Jäkligt taskigt gjort av den/dem här som gjort detta.

2011-10-26 @ 21:49:59
Postat av: Hanna

Samma sak hände mig på Facebook. Många som ringde och undrade vad som hade hänt. De fick och hjärtattack nästan. Har du traderakonto så kolla även den. De hackade in även där så nu har jag saker som jag har "köpt":(

2011-10-27 @ 07:45:33
URL: http://hannabus.blogg.se/
Postat av: sandra

<3<3<3<3

2011-10-28 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0