I just can't believe it!!

Jag har helt glömt bort att säga att min farfar på 65 år har köpt en motorcykel!! Och dessutom 900cc Kawasaki!!!!! Ingen aning om vilken model det är men 900cc?!?!?! Gubben kommer köra ihjäl sig! Jag är faktiskt vääldigt orolig att han ska göra de... Gud, tycker han är sååå dum som köpt en sån. Det är ju helvetes mycket att köra med. Varför börjar man inte med en som typ har 200cc eller nå?! Åh, stod nästan och skrek åt honom när han sa det. Men bara för att jag är väldigt rädd om honom. Han bara skrattade. Skrattade!!! Det är väll inget att skratta åt att gubben kommer köra ihjäl sig med den. Och speciellt med farmor bakom också. Båda kommer döööö!!! Blä vad jag är frusterad och orolig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0