It's the final countdown!

Jag sitter i sängen och lyssnar på mina gamla favoriter. Europe. Och har faktiskt sett dom livé också! Lulekalaset - 05 med Andreas som håller om mig och säger att jag luktar gott och har en mysig mage. Det är minnen de! Men tyvärr så kunde jag inte stanna och lyssna på min favorit The Final Countdown för att moster skulle hämta mig just då. Blä, det mådde jag lite dåligt av faktiskt.

Bara en dag kvar tills jag och Andreas har varit tillsammans i 3 år! Gud vad jag längtar efter honom! Saknar honom så jäkla mycket! Min bäbbish!

Nu ska jag gå och sova. Måste skärpa mig om jag ska kunna ställa om dygnet. Ska nog gå upp vid 10-11 tiden imorn så jag är lite tröttare på kvällarna. Får väll se hur det går att ta sig upp imorn. Måste ta mig upp! Min syster fyller 10 år imorn också. Eller snarare idag. Så det blir att äta tårta imorn.

Natti. Älskar dig Andreas. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0