Ajaj lillmagen.

Igår hade nästan hela släkten namnsdag. Till och med jag. Det lät fel. Jag har ju namnsdag 3 ggr om året. Luckey me! Vann 20 kr på mina lotter också. Det är inte dåligt. Brukar aldrig vinna något. Det högsta jag vunnit är nog 50 kr tror jag. Dagens namn igår var då Anna för alla som inte visste det.

Sammhällsprov idag. Gick sisådär. Hoppas på ett G iaf....

Ingen idrott för mig idag. Fortfarande magont. For på skolan bara för dom 3 första lektionerna. Men hade med ombyteskläder i fall det skulle sluta göra ont. Men icke. Pappa var i stan så jag for hem med honom. Nu ska jag ta mig nå fika. Sen duschen, plugga lite (om jag hinner och orkar) och sen kommer älsklingen hit! Och så får jag en varm och naken kropp bredvid mig inatt. MYS! Behöver det.

Nu till fika och en liten bild på mig!



/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0