Jag mår bra.

Den här veckan har varit så skön. Slutat tidigt varje dag. Åkt hem med 12 bussen varje dag förutom igår då jag tog 13.50 bussen.

Sett på Lärarrock idag. Hur bra som helst säger jag bara. Man fick många skratt och WOOHO! Man ser verkligen vilka bara lärare man har. Kanske kommer upp några klipp på Facebook senare.

Sitter i soffan och lyssnar på julmusik. Vill få igång julstämingen. Det är ju bara 6 dagar kvar till julafton! Och jag har inte fått någon julstäming än. Man börjar ju bli gammal..... Det kommer väll säkert när granen ställs på plats för att pyntas. Utan gran kan man inte känna jullukten, haha. För er med plastgran, släng den och få fingrarna ut röven och gå ut och hugg ner en riktig! Ingen jul utan en riktig gran ffs. Ett undantag är ju för dom som är allergiska och måste ha en av plast, det är helt okej.

Idag vaknade jag på fel sida. Stackars Andreas säger jag. Som tur fick jag många pussar och kramar och blev på lite bättre humör, tack gubben! Och trots min äckliga mardröm inatt så mår jag väldigt bra just nu. Trodde den skulle trycka ner mig hela dagen. Det är faktiskt andra gången jag drömmer den, fast bara lite annorlunda den här gången. Knulla på den säger jag. När jag väl satt på bussen kände jag hur jag längtade väldigt mycket efter tjejerna i skolan. Och när jag väl kom till skolan och såg Ellen och Sara sitta där kände jag pirret i kroppen, fick anstränga mig för att inte le brett. Och sen har bara dagen flytt på mycket bra. Inga lektioner alls. Utan har bara suttit i aulan och sett på framträdanden. Fått massor med kramar och det har varit mycket skratt. Ni är guldvärda! <3 Så jag har knappt haft ont i dag. Det var länge sen jag var så här glad. Och väääldigt länge sen jag mådde så här bra. Trodde att jag totalt skulle deppa ihop när jag sa hejdå till Andreas, men nej. Inget illa menat gubben, men det är väll bättre att jag mår bra då vi skills åt än att jag deppar ihop hela tiden? :)

Så, vad ska man göra resten av kvällen? Måste hitta på något så det glada inte försvinner. Får klura ut något. Kanske fortsätta spela The Sims på PS2 som jag började med för någon dag sedan?

Imorgon ska dom flesta tjejerna i klassen ha något juligt på sig. Jag ska ha min röda tunika som jag hade förra julen och en tomteluva. Ja, alla kommer vara små nissar. Så söta vi kommer vara, hihi!

Nä, nog för mig!

Feliz Navidad!

/F.


Kommentarer
Postat av: sandra

blir så glad att läsa när du är lycklig!

ring mig imorgon när du har lunch så jag vet när jag ska komma :) pussssssssss

2008-12-18 @ 21:44:12
Postat av: sandra

blir så glad att läsa när du är lycklig!

ring mig imorgon när du har lunch så jag vet när jag ska komma :) pussssssssss

2008-12-18 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0