Godmorgon!

Vaknade för en timme sen. Skulle ju igentligen måla idag men så blev det inte. Jag vaknade av världens magont imorse, så där riktigt ont att man mår illa. Vilket jag gjorde också. Jag tänkte att jag sover lite till bara och ser om det går över tills jag vaknar igen. Men nej. Klockan 10 ringde jag A-K och bad henne ringa Helena och säga att jag inte kommer och målar idag pga magont. För Helena är nämligen vid stugan idag. Och hon skulle säkert undra varför jag inte kommer och målar. Så jag somnade om och har sovit ända tills halv 2. Har ju vaknat en hel del och försökt få upp min kropp ur sängen för jag ska ju upp tidigt imorn och måste kunna somna tidigt ikväll. Men det har inte gått. Jag hade säkert kunnat sova nån timme till men halv 2 fick räcka för mig. Nu är det väll lite bättre i magen. Mår inte illa men har djävulskt ont. Så har vår såkallade "Roger" på magen. En riskudde man kan värma i mickron. Och den blir härligt skön när den är varm. Den är bra för nacken också. Riskudden Roger är guldvärd när man har ont i magen. Nu ska jag väll ta mig nå att äta och sätta mig framför tv en stund. Kanske sitter ute sen och läser lite. Det är ändå ganska bra väder idag. Lite för mycket moln men ändå ganska varmt.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0