Idag hatar jag möss.

Nu är det så här att när jag såg Marie Antoinette igår så tyckte jag det var väldigt fint med ett band i håret. På henne iaf. Så jag bestämde mig för att gå till garaget och hämta mammas schalar eller hur det nu stavas. Och när jag väll kolla igenom hennes grejer så bestämde jag mig också för att ta in en del fotoalbum och göra en "memorybook". Blev så inspererad när jag såg Josefins. Så jag tog dom först. Sen när jag tog fram korgen som schalarna låg i och öppnade den så var det fullt i renhår och hö i den också. Tänkte hur fan har det kunnat komma dit? När korgen har legat i en bananlåda och allt. Och när jag kolla lite nogare så såg jag små svarta knortar också. Helvete, ett musbo! Jag skynda mig ut och vände upp och ner på skiten. Tog schalarna och balhandskarna och allt som fanns där i och slängde det i tvättmarskinen och sen tvättade jag händerna NOGA. Och tack gode gud för mössens skull att dom inte hade gnagt sönder mammas schalar och balhandskar. För då hade dom fått med mig att göra. Och jag hade ju turen med mig att dom inte var kvar i boet.

Jag tycker möss, hamstrar och sånt är gulliga. Men jag kan erkänna att mitt hjärta tog ett skutt när jag insåg vad det var för något. Usch.

Imorn ska jag kanske till stan och vara med Sandra. Vi ska sola lite och bara mysa. Fast det beror på om jag orkar ta 10.55 bussen in. Annars kommer jag vara hos henne vid 2 tiden och då hinner vi ju knappt sola nå. Men får vara med henne iaf. Hade tänkt att fara och se på damernas hemmamatch också som är klockan 19. Får väll se om jag hinner. VIll se mitt gamla lag spela och se om dom har blivit bättre, hihi. Jag är alltid sugen på att börja spela igen. Men det kanske inte är så smart med tanke på hur jag mår. Det var så jag slutade. Mådde för dåligt. Tappade intresset lite också. För tränaren var så himla dålig. Aja, får väll lägga fotbollen på hyllan för gott förmodar jag. Fast det har jag nog redan gjort. Det är brorsan som kommer bli fotbollsproffset i familjen. Ta efter pappa.

På tala om pappa så måste jag snart ta ett snack med honom. För det här går inte nå mer. Det går bara inte.

Ska försöka att gå och sova snart. Blä.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0