Sista målardagen.

Jag har inte pallrat mig till stugan än för att börja måla. Har bara pyttelite kvar sen ska Helena få måla det sista som är jätte högt upp. Jag vågar fan inte upp på stegen, det kanske är 5 meter upp i luften, och det är hööögt! Det kanske tar 20 minuter att måla det sista. Men lat som jag är så har jag inte orkat än. Solen ligger inte på just nu så ska väll gå och måla det sista snart. Imorn ska jag väll till svärmor. Jag, Andreas och hon ska gå och se på bio. Hancook blir det. Det är ju Will Smith ffs! Mums vilken gobit alltså. Sen på lördag beger vi oss till Överkalix. Det är marknad och mys i stugan. Mormor har precis farit till Överkalix, för dom har också stuga där. Saknar henne jätte mycket. Usch, min underbara söta mormor. Världens bästa. <3 Har verkligen sett fram imot den här helgen. Hoppas inget gåt snett bara. Vi kommer stanna tills på tisdag. Aja, nu ska jag gå och måla. Sen får jag se vad som händer resten av kvällen.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0