I don't wanna be by my self.

Nu sitter jag här igen. Fast nu är jag uppe på mitt rum med datorn. Det var ett tag sen. Men klarar bara inte av att vara nere just nu.

Det är bara skönt att skriva just nu känner jag. Fast jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Önskar jag hade mer musik på den här datorn. Vill lyssna på bra musik. Ska be lite folk skicka nå musik.

Jag vill skriva så mycket men det kanske inte är så smart. Vill inte precis att varenda kotte ska få veta hur lilla Felicia har det.

Kan väll säga att den låt jag nöter nu är Maria - Hold On Be Stong. Jag är inte så mycket för sån musik. Men är det bra text så fastnar jag direkt. Dom som känner mig vet vad jag lyssnar på, och det är defenitivt inte sån där musik, haha. Jag brukar för det mesta vara allätare men min stil är mest punkrock och sånt.

Imorn blir det mer måla. Vill vara med min älsking också. Saknar han jätte mycket. Skulle helst vela ha honom här nu.

Aja, nu har jag väll slut på ord.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0