You make my life worth living.

Jag älskar dig så oerhört mycket Andreas.



 
Du gör mitt liv värt att leva. Du är verkligen det bästa jag har. Jag är så glad att du är min, BARA MIN!  Snart har vi varit tsm i 3 år. Och det har varit som bästa åren i hela mitt liv. Jag önskar, hoppas och vill att vi ska vara tillsammans hela livet och långt efter det. För all framtid. Du betyder så mycket för mig. Man kan inte hitta en underbarare person än dig. Och du är ju min. Att jag för en gångs skull ska ha tur i mitt liv och få en sån fin kille som dig. Och du bryr dig om mig, du finns alltid här för mig och det känns så himla tryggt att ha dig vid min sida. Varje gång jag ser dig så får jag fjärillar i magen. För du gör mig så lycklig. Jag längtar tills vi har ringar på våra fingrar. Det är inte länge kvar nu. Jag vill verkligen leva resten av mitt liv med dig. Och jag hoppas du vill det också. Och att du känner samma sak om mig som jag känner för dig. Min kärlek till dig är olidlig. Den tar aldrig slut och den kommer aldrig ta slut. Kommer alltid att älska dig Andreas. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Det är du och jag föralltid. Älskar dig av hela mitt hjärta. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0