I've never knew what it was to be alone.

Onsdag.

Vaknade vid halv 1 nångång. Kände att jag ville sova ut idag. För jag har ändå ingenting att göra så skulle helst vilja sova bort hela dan. Sitter och lyssnar på världens underbaraste låt. Alter Bridge - In Loving Memory. Den är så jäkla fin. En dag ska jag sjunga den inför publik har jag bestämt. Kan se det framför mig nu. Hur alla får gåshud för att det är så himla vacker. Och den berör mig väldigt mycket.

Så, vad fan ska jag göra resten av dan eller kvällen? Finns inte ett piss att göra. Skulle vilja se en riktigt bra film men har ingen. Och tvn där nere är väll upptagen av min fula styvsyster. Gah jag blir galen. Vill må bra!!!!

Bay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0