Måndag igen.

Kan väll skriva lite om helgen.

Fredag; Var med Andreas Vi var ensam i svärmors lägenhet. Sen tog vi en buss till Persön. Tog 9 bussen hem. Sen for jag till mormors stuga och myste med min moster Ida.

Lördag; Solade lite med Ida. Sen for vi på gammelmoster Mi's 80 års kalas. Fick jag träffa en del från släkten igen. Det var väll trevligt. Sen for jag hem och typ direkt ner till Nisse i Råne. Där träffade jag min underbara flickvän Caroline! Vi grillade, festade (fast jag var nykter, skulle köra pärlan hem) och gick på byn och träffa folk. Sen for jag och Andreas hem till mig. Vi frös som bara den så vi hoppa ner i badtunnan som fortfarande var varm. Vi sätt väll där i kanske 30-40 minuter. Kollade aldrig klockan. Sen gick vi upp och duschade. La oss i min underbart sköna säng. Eller den var skön då. Såg på lite tv. Sen så somnade vi.

Söndag; Jag vaknade där vid 12. Älsklingen vaknade vid halv 2-2 kanske. Vi åt lite frukost. Såg på Jurassic Park 3. Kokade oss lite nudlar. Sen skjutsade vi han till bussen. Jag for hem och bläddrade mellan kanalerna. Gick in på datorn. Pratade lite med Amelia. Pratade med Andreas också. Sen så vet jag inte vad jag gjorde mer.

Det var min helg de.

Idag finns det ingenting att göra som vanligt. Städa rummet behöver jag men jag orkar verkligen inte. Dåligt väder är det också. Fast nu har det slutat regna. Har stor lust att sova bort hela dan. Har redan sovit bort halva. Men då somnar jag väll aldrig ikväll. Det låter som att jag är ensam hemma för det är helt tyst i huset. Ska nog gå ner och se om det finns nå filmer att se på. Det kommer bli min dag. Tv och dator, IGEN! Det konstiga är att jag inte går upp i vikt. Men inte så konstigt, jag äter ju knappt nå.

Det är så jävla tungt!!!

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0