Nytt.

Söndag.

Nu har jag suttit här ett tag och fixat lite på min blogg. Har inte haft så mycket att göra så jag tänkte att jag gör om den lite. Vart ändå ganska nöjd för att vara min andra design. Börjar fatta nu hur man göra nu. Idag har jag bara sett på film och tv typ. Det finns ju ändå inget annat att göra. Det var meningen att jag skulle sova i stan hos svärmor men det gick ju inte. Undrar när jag kommer få vara med honom nästa gång. Han ville fara på bio med Nisse och Ludde imorn. Dom ville se The Happening. Jag har inga pengar till bio. Så då tycker jag att Andreas kan betala min biljett för han är skyldig mig en hundring. Skulle behöva mina pengar från Sandra också. Men nog vet jag att jag får pengar av pappa till buss, mat och sånt. Får se om jag änns är så sugen på att fara på bio. Skulle hellre vela se den nya Hulkfilmen. Och skulle hellre vela fara själv med Andreas. Vi har ju som planerat att fara på bio en lång, lååång tid. Får se hur sugen jag är imorn. Vad ska jag annars göra imorn? Aja, jag har inte bestämt mig ännu.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0