Sommarlov!

Sommarlov!

Jag kom hem för en timme typ. Har gjort mig en burgare som jag sitter och smaskar på. Fyllemat. ^^

Igår for jag till älsklingen en stund. Vi var med Amelia och lira GH3, hehe.

Idag har jag städat mitt skåp, satt upp alla instument nere vid älven och soundchecka. Sen for jag hem och fixa mig. Det var väldigt stressigt. Och kom försent till middan vi 9:or skulle äta med lärarna. Men men. Sen bar det av till älven och träffa folk. Vi (The Pilots) lirade Shoreline för alla. Var rätt nervös men det gick hur bra som helst. Vill fan göra om det. Det var så satans kul. :) Att höra Lina sjunga fick mig att få gåshud, usch vad fint hon sjöng! Sen var det betygsutdelning. Fick 2 MVG som väntat. 3 G och resten VG. Så jag är väldigt nöjd med mina betyg. Fick 235p sammanlagt. :) Sen drog festandet igång och jag känner fortfarande av lite grann. Haha! Så det är bra att äta mat så man inte blir så bakis imorn. Polisen kom till älven också, lite skoj. En del grabbar busa lite med polisbilen när inte poliserna såg, haha. Sen kom pappa och hämtade mig och älsklingen for hem. Blä. Hade velat sova med honom inatt, buhu. Längtar tills jag får träffa honom igen. Saknar honom redan! Nu ska jag väll vänta på att han ska ringa. Han skulle och fiska ett tag med grabbarna. Om jag nu inte däckar vill säga, haha. Imorn ska jag upp vid 7, inte kul! Ska på horungarnas skolavslutning och sen till stan och se när min kusin Evelina tar studenten. Lär vara jävligt död imorn. Blä. Nu tog burgaren slut och mina ord med. Vill bara säga att det varit rätt kul ikväll iaf. Skriver imorn om jag inte är för bakis, haha.

Baay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0