Söndag.

Hejhej.

Igår så kom då Andreas till mig. Vi käka korv på OK. Vi lagade tacos till middag och sen badade vi badtunna. Det var väldigt mysigt. Idag har vi sovit till halv 2. Vi käka frukost, duschad, glodde på tv och sen käka vi middag. Sen for han hem med bussen. Så jag och pappa for och hyrde en film. Har hyrt Hairspray. Ska gå och se på den snart. Jag har ingen aning om vad jag ska göra i morgon. Har inga planer alls. Tråk och åter tråk. Alla börjar ju jobba imorn. Så har ingen att vara med heller.

Jag vill göra om min blogg. Men jag har ingen aning om hur man gör. Eller jo, kan ju ändra lite och så. Men så att man får den riktigt snygg. Så om det är någon som vill hjälpa mig så kommentera gärna!

Ska nog gå och se på filmen. Kanske skriver mer senare ikväll.

Baay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0