Stressigt!

Onsdag.

Jahap. Jag ställde väckaren och alarmet på halv 10 idag. Tänkte ta 11 bussen till älsklingen och vänta där på honom, tänkte att jag kanske kunde vila lite eller vara med Amelia kanske. Så jag stressade ju som fan. Snabbduscha och sånt där, stresspacka och 10 i 11 då jag var klar så skickar Andreas ett sms om att vi kan sova hos mig ist. Då vart jag less. Stressat för ingen nytta. Men då slog det mig då klockan var över 11 att jag måste ju in till stan idag igen för jag la undan en jätte fin bikini igår som jag tänkte köpa idag. Så jag måste likaväl fortsätta stressa. För nu måste jag städa rummet, äta frukost, sminka mig och borsta tänderna. GAH! Så det blir 1 bussen till stan. Sen måste jag ta 15.10 bussen till Persön där Andreas och Nisse väntar på mig. Så skjutsar Nisse oss till råne eller kanske till och med ända hem? Ja jag vet inte hur det där blir. Det är här väldigt invecklat!! Så nu ska jag börja plocka i alla kläder som ligger som en matta över mitt lilla golv. Kanske skriver mer ikväll, om jag hinner. För jag hatar att stressa, finns nästan inge värre och jag mår illa av det.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0