Torsdag.

Godmorgon!

Steg upp för ett litet tag sen. Yies, i know, det är helt otroligt att jag är uppe före 12, haha. Men ska med 1 bussen till stan idag. Och ska hinna duscha och packa och fixa och så. Först ska jag gå och kolla på lite affärer, sen ska jag träffa Andreas på stan och sen ska vi till hans mamma. Hoppas jag iaf. Får se hur det slutar, men nog tror jag att jag får komma dit. :) Igår vart det dom två första lapparna i min lilla låda. Det kanske inte funka men det var skönt att skriva ner det faktiskt. Ska testa några ggr till och se om det verkligen hjälper. Men nu måste jag skynda mig in i duschen om jag ska hinna med 1 bussen. Hör gärna av er genom att ringa eller smsa.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0