Lördag.

Hallå!

Jag vaknade för en timme ungefär. Har sovit som en gud, för en gångs skull. (Börjar det bli bättre? Nej, men åt det hållet kanske. Hoppas jag.) Nu ska jag bara vänta tills Andreas kommer med bussen. Vi ska vara här ikväll. Käka tacos, bada badtunna och bara ha det mysigt. ¨

Igår for jag till Andreas efter många om och men..

Vi käka på statoil. Såg film. Sen for vi och fiska med Alex och Matte. Dom fick inge fisk. Sen körde jag hem där vid halv 1. För jag fick ju inte sova. Men han kommer ju idag iaf.

Vi tänkte äta en OK-korv till frukost, haha. Nehe, nu skicka han nyss sms om att han skulle äta en i Persön. Får jag väll äta själv då. Nehe, nu ska han äta i råne igen. Ja, skit samma. JAG ska iaf äta en OK-korv när jag far till råne.

Aja, nu orkar jag fan inte skriva nå mer. Bara att jag är jäääävligt less på allting.

Bay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0