Vill bara gråta.

Måndag kväll.

Jag vaknade för en timme sen ungefär. Vart så jävla trött att jag var tvungen att lägga mig ner och vila ett tag. Men det blev ju då timmar. Har nyss käkat middag och nu sitter jag här och ruttnar. Är fortfarande på jävulskt dåligt humör. Och vill fortfarande slå sönder nån. GAH!!!

Jag är så jävla less på allting. Jag vill bara gråta!!

Det är inte så smart att prata med mig just nu. För jag är asförbannad och då går det bara ut över personer som inte har gjort något. Så håll er borta från mig just nu. För jag skulle kunna slå er utan att ni gjort något.

Och så har vespajäveln fått punka också. Så jävla less.

JAG ORKAR FAN INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0