No one can help me.

Söndag kväll/natt.

Så var ännu en helg över. Det har varit en väldigt mysig helg faktsikt. I fredags så var jag och Andreas själv i lägenheten hela kvällen så vi såg på tv och myste hela kvällen. Fast jag var ganska död. Hade ju knappt sovit nå kvällen innan då det var fullt ös med klassen i P-holm. Så jag somna i Susannes säng och sov i 2 timmar typ, sköönt! I går så for vi till storheden och handla och så där. Jag och Susanne hade det lite krånglit att hitta bikiniöverdelar att passa. Våra problem var att jag hade för småa bröst och hon för stora, haha! Sen for vi hem och gjorde gomat. Jag och älsklingen solade lite grann också, och jag har faktiskt fått lite färg i helgen, yey! Efter maten bestämde vi oss att gå ut i det härliga kvällsvädret på en promenad och hyra film. Vi hyrde en thriller och en komedi, båda var väldigt bra. Idag så for vi till ett ställe som heter Selets bruk. Det var väldigt fint där, tog en massa fina bilder. Fast jag fick lite hets. Jag hatar myror och det var fullt av dom på marken. Och jag hade foppatofflor så jag var så rädd att dom skulle krypa in i mina skor. Så jag gick runt och steppa som en tok. Stod jag still så steppa jag med fötterna, haha!  Det såg lite konstigt ut. Men vad gör man inte för att slippa myror i skorna? Sen for vi och handla, for hem och gjorde tacos, mumms! Sen for vi till Persön. Jag och älsklingen myste lite, sen for vi ut och umgicks med lite folk. Sen kom min buss och jag for hem, blä. Så nu sitter jag här och är lite småtrött.

Imorn så blir det att repa hela dan inför skolavslutingen. Vi spelar inte föränns 8.40. så får lite sovmorgon. Så jag kör pärlan imorn till skolan, haha. På tisdag så ska alla 9:or till Kängsön och vara där. Blir väll att sola hela dan om det är fint väder, får hoppas! På onsdag blir det bara att bära instument till älven och repa och soundchecka. Och sen på kvällen är det skolavslutning! Yey! Så himla skönt!

Aja, bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0