Here i go again.

Torsdag kväll.

Var död imorse som vanligt. Matte provet gick ändå ganska bra. Fast jag kom 10 minuter försent för att jag var tvungen att göra klar min tavla på bilden och mitt och Oskars Engelska arbete som ska vara klart tills imorn. Men jag hann göra klart provet precis i tid. Haft musik idag. <3 Det var väll okej, hjälpte Nathalié med att spela piano. Sen har jag och Emilia sprungit runt skolan med lappar om imorn. Ska nämligen till stan då med ett gäng tjejer från skolan. Vi har varit med i "En skog av visioner." Ett framtidsprojekt som Teknikens Hus håller i. Så imorn är vi bjudna på en visning av alla 14 träd som delats ut i till kommunens olika skolor, inklusive våran. Sen är det gratis lunch i restaurangen och efterrätt. Sen vet jag inte vad vi ska göra mer. Och vi ska skickas dit själv. Ingen lärare ska med. För bildläraren Tomas har inte tid. Så vi 9:or har ansvaret för alla ungar. Tur som fan att vi är 30 tjejer. Hade det varit killar med så hade det bara inte funkat. Min dag har varit rätt stressig. Men så går det väll när man inte tar hem läxa. Stressar hellre med att få det klart på skolan än att ta hem och jobba med det. För det orkar jag ändå inte.

Efter skolan så for jag till Sandra. <3 Vi gjorde inte så mycket. Snacka, gjorde fika, såg på tv. Och jag somnade, hehe. Då ringde A-K och sa att hon var i råne och kunde hämta mig. Vi skulle äta pizza så jag bad henne hämta mig. Erik skulle ändå komma till Sandra och dom skulle göra läxa. Så orkar inte sitta där och vara besvärlig. Det var ändå väldigt kul att få se henne, det var så länge sen. Hon hade färgat håret, så nu var hon snyggare än vad hon redan är! ;) Kom hem, käka pizza och nu sitter jag här igen och vet inte vad jag ska göra. Har inte så stor lust att göra något heller. Är så himla slut i kroppen och har ont i huvudet. Jag är trött som en gris. Men ska ju se L-word ikväll så det blir sent igen som vanligt. Blä. Funderar på om jag ska gå och duscha nu eller imorn. Ska fundera ett litet tag till.

Kanske ska till Ante imorn ett tag. Vill sova, men då kan jag inte sova med honom på lördag. Jag vet inte hur det blir. Vi har inte planerat nått den här helgen. Skulle vela sova med honom hela helgen. Men han kanske skulle vara med Nisse nån dag. Om inte så vill jag sova med honom hela helgen, men bara om han vill det och om det går, men förmodligen inte... Saknar honom väldigt mycket för den delen.

Nu tror jag nog att jag ska gå ner och hälsa på farmor och farfar och sen duscha. Vi hörs imorn.

Baay.

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Nåå sötis! Alltid lika kul att se dig med, du gör mig glad. ;) Måste sova med varandra nån dag snart, var riktigt länge sen ;P

2008-05-24 @ 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0