You talk shit behind my back.

Jag vill bara säga att jag är så jävla less på att det snackas skit mellan allas ryggar. Till exempel om att jag bara vill ha uppmärksamhet när jag kommer till skolan och är ledsen. Tänk innan "ni" dömmer mig och andra. Jag kommer till skolan för att komma på andra tankar. Inte orkar jag ligga hemma gråtandes och tycka synd om mig själv. Det är väll ändå bättre att jag kommer till skolan och tänker på skolan och mina betyg än att bara ge upp och hata mitt liv. Om att jag är dum i huvudet som blir förbannad för att jag bara får VG på proven. Jag satsar på skolan till skillnad från "dig". När jag äntligen lagt ner tid till mitt pluggande och bara får VG så blir jag less. För jag satsar på MVG. Att jag är dum i huvudet och måste tänka på att det kanske inte är så roligt att höra för dom som bara får G. Men jag satsar på skolan tillskillnad från "dig". "Du" är bara avundsjuk på att jag får bra betyg när "du" knappt klarar godkänt. Tänk innan du dömmer någon. Och jag som alltid funnits där för "dig", suttit och lyssnat och gett "dig" råd när "du" mått dåligt. Så är det tacken man får. Att man får höra att "du" bara snackar skit om en. "Din" mun är bara full av skitsnack ska jag säga dig. Det ända "du" gör är att gå och snacka skit om folk och överdriva om saker. Jag blir bara så jävla less. För när jag väl finns där för folk och bryr mig så får man höra att det snackas skit om en. Och jag vill inte bara prata om att "du" snackar skit om mig. "Du" snackar skit bakom allas ryggar. Jävligt stabilt. Ibland har jag bara lust att be "dig" dra åt helvete. Men så dum som jag är så bryr jag mig så mycket om mina vänner och ger dom nya chanser hela tiden. Men nu börjar jag bli riktigt less. En gång till så ska jag be "dig" dra åt helvete, bara så "du" vet. Och om "du" läser det här så kanske "du" fattar att det är just "dig" jag pratar om. Och jag hoppas "du" inser vad fan "du" håller på med innanöppnar "din" käft. Och tänka på hur jävla dum "du" är mot alla andra. Jag har lärt mig att behandla folk som du själv vill bli behandlad. Men allt jag gör för alla, visar att jag bryr mig så får jag bara skit tillbaka. Nu tänker jag inte bry mig nå mer. Tänker bara bry mig om dom som jag kan lita på och verkligen bryr sig tillbaka.

Skönt att få det ur mig. Så nu vet ni/du det. Men det var väll ingen idé att jag skrev det här heller. För nu kommer "du" bara prata mer skit om mig om hur dum i huvudet jag är som skrivit det här. Men jag bryr mig inte. "Du" är ändå ingen bra kompis.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0