3 år & 3 månader. <3

Så var denna dag slut också. Tiden går fort, hihi.

Myst med älsklingen dom få timmar jag varit med honom. Hovva, vill ligga och goosa och snooza på honom inatt. :( Men nu har vi som sagt varit tillsammans i 3 år & 3 månader! I love you very much darlin'! <3

Måste säga att det var hur kul som helst idag på Eos. Vi har lärt in oss dansen, ah, vi som inte kan den nå. Anna kan ju den galant! Hoppas bara vi hinner klart med hela projektet innan torsdag vecka 49. Är lite tveksam.

Planerna för morgondagen är lite tveksamma. Vad jag vet säkert så ska jag vara med min plutt igen! Hoppas jag.

Hade förästen InSå imorse. Det har jag inte haft på länge. Hällis håller på att lära mig att inte bli arg och förbannad när jag inte kan. Och det gick faktiskt bra idag. Andades bara in och ut och fortsatte. Även om jag kände att jag var väldigt irriterad innan jag änns gick dit. Tänkte stackars Hällis som kommer få vara med om det. Allt kommer gå ut på honom. Men det gjorde det inte. Yey me! Eller nått.

Och jag får hoppas att jag får mina efterlängtade trummor i julklapp. Kommer aldrig klara av kurserna annars.

Måste också påpeka att det var -17 imorse, usch!

OCH! Matteprovet gick tydligen åt helvete för mig. Är sjukt besviken på mig själv. Pluggade ju som en gris till det. Åh, åt helvete med skolan! Varför kan inte kundskapen ploppa fram i huvudet med åren?! Jävla Gud. Inte för att jag tror på honom/henne/det WHATEVER, men vem ska jag annars klaga på?

Nåväl, nu ska jag ta och borsta håret och ta mig varm choklad, känner mig frusen.

Puss. <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Matte suger! Så tråkigt.



Bra jobbat med ditt anger management - jag är stolt över dig! :P

2008-11-20 @ 21:54:09
URL: http://annelijakobsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Felicia! fråga bara din nörd till kusin när du har problem med matten ;P

Eftersom jag är den med mest hjärna i familjen så är van att hjälpa min trögskalle till bror :P hehe



Kramkram

2008-11-23 @ 19:31:00
Postat av: felicia

Jag har inte problem med matten, det är bara på proven jag får hjärnsläpp ;S Men tack, då vet jag det! :)



Kramar! <3

2008-11-24 @ 22:15:35
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0