Boken om mig.

Fick en liten chock idag då jag och tjejerna var på biblioteket. Vi ska läsa en roman inom svenskan. Så jag gick och letade mellan hyllorna. Stannade vid Katarina von Bredows böcker. Är ett stort fan till henne. Jag var inte säker på att jag läst alla hennes böcker. Kollade och kände igen alla utom en. Kattskorpor. Jag tog fram den och började läsa på baksidan. Felicia började meningen med. Ooh tänkte jag och läste vidare. Det verkade som att det handlade om en mycket stor hemlighet. Och längst ner stod det; 13 åriga Felicia lever tillsammans med hennes pappa osv. Herregud tänkte jag! Den här måste jag låna. Och det gjorde jag. Tänkte att jag skulle känna igen mycket om mig i boken. Fick den bilden iaf.

Jag är inte så mycket för böcker som inte innehåller kärlek. Vet inte om den här boken gör det. Men det är ju Katarina von Bredow vi snakar om. Så det borde ju finnas något iaf. Det ska bli spännande att läsa den. Tror inte jag börjar med den ikväll, är så himla trött. Men så fort jag har orken så ska jag slå upp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0