Christmas is near!

Igår blev det ingen inlägg. För jag kom hem vid 1 på kvällen/natten.

I fredags blev det ingen fest hos Mona. Utan det blev i stan istället. Det var väll ändå kul. Men jag och Andreas for hem vid 23. Vi var så himla trötta.

Igår så blev det fest hos Mona därimot. Det var hur kul som helst! Och jag som hade tänkt vara nykter under hela helgen. Men jag har varit en dåligt människa och druckit både fredag och lördag. Men det som är bra iaf är att jag inte vara redlöst full och inte alls bakis.

Just nu ser jag på tv. Ensammen. Andreas for hem för ett tag sen. Han var tvungen att hjälpa sin far med flytten. Så imorgon så kanske jag får träffa honom på morgonen. Hihi. Får väll se.

Skola imorgon, usch. ;\

Här hemma har det blivit mysigt. Julpyntet har kommit fram. Om en vecka är det första advent. Jag älskar julen!

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0