Felicia ska bli en pluggis?

Idag har jag valt mina kurser som jag ska läsa. Det blev;
- Matematik C
- Naturkunskap B
- Engelska CAE
- Psykologi A
- Ensamble B

Är ganska nöjd iaf. Måste bara få inställningen och bli en pluggis. Uuh.

Efter skolan for jag till älsklingen. Somnade hos honom, höhö. Skulle igentligen sova där under natten allstå, men så blev det inte. *Snyft*

Imorgon kanske jag ska ha en liten tjejkväll med Mona och Carro, vilket bestämdes på fyllan, så får väll se om det blir av. Annars blir det nog bara att ta det lugnt hemma. Hyra en film eller något. Ska nog inte på skolan imorgon heller. Får se hur jag gör.

Och lilla Felicia behöver klippa sig. Hennes toppar är väldigt slitna. Så hon får ta och boka en tid på Carita om det finns någon inom dom närmsta veckorna. Hon har aldrig klippt sig där men är sugen på att göra det för första gången eftersom att hennes mamma jobbade där. Annars blir det droppin på Erikssons som vanligt.

Puss&Natti. <3

/F.

Kommentarer
Postat av: sandra

mycket bra kursval gumman!

naturkunskap b är skit kul, psykologi a är tråkig men det är för att min lärare är sämst men annars är kursen lätt :) pussssssssss på du mitt hjärta

2008-11-27 @ 21:40:18
Postat av: Evelina

Vilket kursval kusin! ;) super! du vet ju vem nörden i släktskapet är, bara säga till om du behöver hjälp, iaf med nv-ämnena :P hehe, läste ju inte till matte e för att jag är dålig på matte :P

Ha det fint!

kram

2008-11-28 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0