Kärlek framför kameran.

Måndag, måndag, måndag. Blä!

Dans, dans, dans. Yey!

Doktorn, doktorn, doktorn. Kanon och kalkon.

Älsklingen, älsklingen, älskingen. JAAAAA! <3

Modell, modell, modell. Eeh..?

Ja, det var min dag det. Det är måndag. Jag har haft dans. Jag har varit hos "doktorn". Jag har varit hos älsklingen i deras nya lägenhet. Vi har stått modell framför kameran och givit kärlek till bilderna. Väldigt obehagligt. Kärlek är inte någon man tvingar fram. Och då kände man sig tvingad att göra något som såg ut som att vi var kära. Oj, det lät fel. Vi är ju kära. Bara det att de kändes konstigt när någon annan tog kort på det. Då visste man inte vad man skulle göra. För då var man tvungen att fundera. Annars kommer det ju naturligt. Ja, det var klurigt. Men Ludde fick några bilder. Tror det var mer grimarsbilder på Andreas och jag i gapskratt istället för se söta och och pussas. Ojoj. Har aldrig velat bli model. Och det där var andra gången jag stod model i mitt liv. Och jag är bara 16 år, woho! Är jag verkligen så vacker? (a) Nä, skojja bara. Har nog bara bra kontakter som är duktiga på att fota, höhö.

Tisdag imorgon. Kommer inte få träffa Andreas för änns på torsdag, typ. Usch. Men har varit med honom ganska mycket på senaste tiden. Förra veckan var det måndag, torsdag, fredag, lördag, söndag, och nu måndag. Herregud! Inte bli less, inte bli less, inte bli less. Får ångest. Det är ju därför det tar slut mellan alla. Dom är med varandra för mycket. Det får aldrig hända mig och Andreas, aldrig! Men det är ju så mysigt att ligga brevid varandra på nätterna. Åh, nu får jag verkligen ångest. Ska gå och knarka kudde och vänta på att älsklingen ringer.

Puss&Natti. <3

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0