Mystery and Seriously!

Vårdcentralen idag. Det gick bättre än vad jag trodde. Inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Men har ju varit med om situationen i två år tidigare. Väldigt trevlig kvinna. Ser fram imot att träffa henne tills vidare. Funkade bra för mig. Så nästa gång på måndag.

Ni kanske blir frustrerad när jag inte skriver vad det är. Vill helt enkelt inte att alla ska veta. Dom som fattar gör det. Vad det gäller resten så förblir det ett mysterium. Eller så kanske man fattar ganska bra om vad det är jag skriver om. Sak samma, så länge jag inte behöver skriva det själv så.

Måste också berätta att jag och Anna hade det väldigt kul på datan idag. Med både kräkreflexer och skratt. Seriously, go get a nosejob or die! No, just die! Ja, vi är hemska. Men vi menar det vi säger!

Ni skulle ju gärna vilja veta vem vi menar, men det får också förbli ett mysterium.
Så här tycker vi om den personen!


Vet att vi inte är så speciellt söta på bilden. Men då ska ni se hur personen vi menar ser ut, HAHAHAHAHA! Juste, det får ni inte, men ni kan ju tänka er. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det den personen jag tror att det är? ;)

2008-11-18 @ 22:19:22
Postat av: felicia

MOAHAHAHAHAHA! xD

2008-11-19 @ 16:19:26
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0