Sick as hell.

Jag är sjuk as hell. Jag är hängig as hell. Jag mår dåligt as hell. So I'm in hell.
Drog en liten Peanut där. Bara älskling som fattar. Men om ni blev väldigt nyfikna där så gå in på Youtube och sök på: Jeff Durham and Peanut.

Snorig och åter snorig. Ont i halsen. Men huvudvärken har gått ner. Har varit hemma i två dagar nu. Säkert missat en massa i skolan också. Ångest. Men imorgon ska jag dit. Bara för att jag ska kunna vara med snuttis i helgen. Drar till honom direkt efter skolan imorgon. Så är hos svärmor hela helgen. Det kanske (KANSKE) blir något inlägg, får se på vilket humör jag är på och om jag har tid. Längtar väldigt mycket.

Och tidigt ska man upp imorgon. Fyfan är ordet. Jag vet inte hur jag ska klara av det. Lär somna sent ikväll. Har sovit till halv 11 idag. Och jag måste ha varit vaken i mer än 12 timmar innan jag kan somna. Som sagt, fyfan.

Jag funderar fortfarande på vad jag ska skriva om i min blogg. Det är så jäkla tråkigt att skriva om min dag. Vem fan vill läsa det? Kanske om det blir en deppblogg? Skriva om problem? Eller folk kanske inte vill läsa om det heller. Ge förslag? Som musik, kärlek, problem osvosv.

Nu ska jag göra vaniljthé med honung.

Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0