; 13 dagar kvar!

Idag blev det aldrig att vara med Anna, tog mig inte ner till bussen för att alla har hållt på med köttet från oxarna så dom har inte haft tid. Så jag har bara legat i soffan och tagit det lugnt och sett på tv. Har ätit en vääldigt god middag hos "mormor! Och nu ska jag gå över igen och äta blåbärspaj!

För övrigt så saknar jag Andreas otroligt mycket. Vet inte vad jag ska ta mig till! Vill bara att han ska komma genom dörren nu och flyga på mig! ÅH! Måste ringa till honom nu! Det är två hela veckor kvar tills jag får se honom. Guuuuud vad jag längtar!!! <3

Puss&Knull!

Kommentarer
Postat av: Towe

Yes det gjorde jag :)

2008-10-18 @ 23:41:23
URL: http://misstii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0