; 15 dagar kvar!

Hade InSå imorse. Det gick ändå ganska bra. Även om jag blir förbannad över att jag gör fel ibland så sa Hällis att jag är mycket duktig. Bara det att jag lär mig saker fort, och när det inte gör det så blir jag förbannad. Och det stämmer. Har väll höga krav på mig själv eller nått. Men vill typ sparka sönder trummorna när jag hör hur dålig jag är ibland. Men det är väll bara inbillning. Vi har sett på Independece Day idag. Så jäkla bra film! Minnen, eller hur Towe&Linn? ;) Kan aldrig få nog av Will Smith, höhö. Snyggjävel!


Ikväll så är det hockey som gäller. Luleå mot Södertälje. Så nu måste jag rusa in i duschen och göra mig klar, sen ska vi till stan och äta på max och sen fara och se matchen. Får se om jag hinner skriva nå mer ikväll.

Puss på min älskling. <3


Kommentarer
Postat av: Towe

Jaa det är minnen! <3

2008-10-16 @ 17:23:50
URL: http://misstii.blogg.se/
Postat av: felicia

hihihihi <3

2008-10-17 @ 08:37:33
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0