; 23 dagar kvar!

Denna dag har varit tröttsam och jag har varit väldigt less på allting.Tre låånga lektioner före lunch. Jag var nära att skolka från matten. Men sen fick jag dåligt samvete så jag gick på den ändå. Och efter lunchen tänkte jag fara hem och skita i idrotten. Hade verkligen ingen lust för den. Hatar idrott... Men sen kom jag på; vad fan ska jag göra hemma? Jag kommer ju bara att deppa ihop ännu mer när jag inte har något att göra. Så jag gick på idrotten fast jag böt inte om. Sa att jag var förkyld. Vilket jag också är men inte så farligt att jag inte kunde vara med. Men hade/har ingen energi alls. Så jag, Emma och Ellen tog det lungt med stavgången medans dom andra gav gärnet. Det var ändå ganska roligt att gå en promenad och prata med dom. Samtalsämnerna var bland annat sex och ätstörningar. Sen var jag tvungen att vänta i 40 minuter på bussen så jag la mig i soffan på skolan och sov. Det var riktigt skönt. På bussen pratade jag lite med Ebba. Så även om dagen har varit totalt tröttsam så har det ändå varit roligt. Speciellt de samtalsämnerna som vi hade. Anna var med lite i början. Men hon var ju ombytt så hon körde hårt på idrotten.

Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0