; 24 dagar kvar.

Hej du.

Sitter i sängen och pratar med älsklingen nu. Usch, saknar honom...

Vad det gäller fånnväggen så har jag inte riktigt bestämt mig än. Men jag tror det lutar mot att det blir nummer 11. Vad tycker ni om det? Åh, blir bara förvirrad när jag tänker på det.


Har gjort svenskaläxan också. Men engelskan har jag inte orkat. Får plugga på dom på bussen imorn. Om jag inte är allt för trött. Och hade behövt göra matte. Men det har jag inte änns tagit hem. Och onsdag är det imorn. ÅH!!!!!!!!


Blääää.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror 11:an blir bra =)

2008-10-07 @ 23:05:13
Postat av: felicia

jag tror det också! men får se till slutet av dagen då jag bestämt mig (:

2008-10-08 @ 08:36:00
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0