; 7 dagar kvar!!!

Nu är det inte länge kvar! På fredag kommer han hem! Fast får ju inte träffa han föränns på lördan. Är det hemsk när jag säger att jag vill att lovet ska gå fort? Men längtar så fruktansvärt mycket tills nästa lördag! ÅH!

Det var meningen att jag skulle vila lite när jag kom hem. Men så har inte fallet varit. Vet inte varför. Men har kallsvettas som satan. Och mitt huvud är som en bomb som sprängs om och om igen. Vet inte om jag har feber. Men det känns så iaf. Min säng är inte mysig heller så har ingen lust.

Hade igentligen data på morgonen. Men när alarmet ringde hade jag en sprängande huvudvärk så jag sa till pappa att jag tar 9 bussen in ist och gör svenska provet och går på matten. Men så glömde jag ju att ställa om alarmet på 8. Tänkte att jag gjorde det, men så var det ju inte. Somnade om direkt. Pappa började gapa att jag skulle stiga upp när klockan var kvart över 8. Men jag tänkte ju att jag kunde sova ett litet tag till. För snoozet skulle ju ändå slå igång vilken minut som helst. Men alarmet var ju inte änns igång så vad som hände var att pappa gapa igen att klockan var kvart i 8. Fan skrek jag. Flög upp ur sängen. Slängde på mig kläder. Sprang ner och borstade tänderna och sprang in i bilen. Då var klockan tio i 8. Och som tur är att det äntligen är asfalt på vägen ner till Råne. Pappa körde 110 till busstationen. Fem i 8 var jag på busstationen. Om det inte hade varit asfalt hade vi antingen fått punka eller så hade det tagit en kvart ner till Råne. Kände mig fulare än döden när jag kom till skolan. Kände mig fortfarande nyvaken. Kom försent till Svenskan. Gjorde provet. Igentligen skulle det ju vara ett läxförhör. Men det stod PROV På Antiken och det var på 4 sidor och som Ellen sa; Det kändes som att skriva en hel novell. Men det gick bra iaf. Hann ju inte träna nå igår. Så tränade lite på bussen. Och tur var det. Annars hade jag inte klarat provet alls.

På matten gick det inte alls bra. Orkade inte jobba. Hade lagt ner all min energi på att svenska provet. Så Sara (läraren) tyckte att jag skulle fara hem. Så jag gick ner till skåpet för att vänta på Anna. Vi gick in till stan med Emma, hennes kille Linus, Anna.A och Marcus. Emma gick och klippte dig. Jag och Anna gick och gjorde vårat lilla ärende, hähä. Tänker inte avslöja vad vi gjorde. Det är min och Annas hemlis, hihi.

Ikväll är det tänkt att jag ska börja packa ihop alla saker i mitt rum för att tapetsera. Får se om jag verkligen orkar det. Vill få mitt rum tapetserat i helgen. Kanske börjar packa lite smått. Men nu vart det för mycket. Ingen kommer orka läsa det här om jag inte slutar nu. En lite till sak bara.

Finns här Simon. <3

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0