; 9 dagar kvar!!!!

Jag är brandman och du är het, ska jag svalka dig med ett sprut?

Varje gång jag ser dig känns det som att mina byxor är för små..

Din pappa måste vara terrorist, jag menar, vilka bomber!

Min säng gnisslar. Vill du höra?

Det är helt sjukt alltså. Nu får fan Andreas ta och komma hem snart! Är helt galen på skolan. Det ända jag pratar om är typ sex. Plus att jag saknar honom sjukt mycket!

Jag somnade på idrotten när vi hade lite teori i början. Inte sovit så mycket inatt, haft 3 lektioner före lunch med 5 minuter hål. Stress ätit lunch och direkt till att byta om. Kände redan igårkväll att det snurra i huvudet och att jag inte orkade röra kroppen. Kände att jag bara ville fara hem. Så när vi började med det praktiska satt jag mig på bänken och sa till idrottsläraren att jag var svimfärdig. Men ändå så var jag med. Och snart måste jag börja med engelskan för att jag har prov imorgon. Känner att det inte alls kommer att gå bra och att jag inte alls har någon ork att lägga ner energi till att plugga när jag knappt har någon energi. Men måste ju. Så nu ska jag hämya engelskaboken och träna på glosorna... Blä.

Kom hit gubben!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0