Getting sick.

Kommer med lite tråkiga nyheter. Kan knappt svälja för att jag har så ont i halsen. Min nacke is killing me och mitt huvud dunkar. Nyser gör jag också. Jag håller på att bli sjuk. Och jag hoppas att jag inte vaknar med feber imorgon för jag har engelska prov och får inte missa det! Sitter och håller på med gramatiken just nu. Men ingenting fastnar i huvudet. Det bara åker tvärs igenom. Kan inte alla glosor heller, inte änns hälften om jag ska vara ärlig. Det känns som att provet kommer gå åt skogen imorgon. Längtar verkligen inte. Det positiva är att Hällis är hemma med sjukt barn så ingen InSå för mig imorgon, vilket betyder sovmorgon! Skööönast. Men ska gå och lägga mig om en halvtimme. Är helt döööööööööööööööööööööd!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0