Med älsklingen. <3

Ligger här i sängen med älsklingen och har mysigt. Båda är stendöda. Så det blir nog att go och sova alldelens strax. Vi har inte gjort mycket alls. Bara goosat på som vanligt. Ska bli skitmysigt att sova med honom ikväll. Kommer jag sova gott för en gångs skull. Hatar som sagt att sova ensammen.

Imorgon har jag InSå på morgonen. Så det blir ingen sovmorgon för mig. Har inte gjort trumläxan heller. Har inte haft tid och jag köpte trumstockarna först igår. Ska iaf ta med skivan med mitt "band" där jag spelar trummor. Från skolavslutningen. Ska spela till den låten imorn samtidigt som den spelar på sterion. Kom inte på någon annan låt. Så det är väll det ända som kommer gå bra på InSå:n imorn. Har inriktning sista lektionen imorn så det blir mycket trummor imorn!

Förästen så fyller Anna år idag. 16 har hon blivit. Ett stort grattis till henne. Och måste tillägga att hon var skitsexig i sin nya frisyr och nya färg i håret! (y)

Nu ska jag och älsklingen gå och sova. Eller han sover redan, hehe.

Natti! <3

Kommentarer
Postat av: AnnaPannaStekerFläsk

Jag är ingen man ;(

2008-10-03 @ 15:00:34
Postat av: felicia

hahahahahahaha, förlåååååt! :D

2008-10-05 @ 09:52:52
Postat av: AnnaPannaStekerFläsk

ingen fara xD det var roligt ! hahah

2008-10-05 @ 15:05:17
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

2008-10-05 @ 15:07:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0