Mitt höstlov.

Lördag: Packar ihop mitt rum. Mysa ensam hemma.

Söndag: Bär ut resten av sakerna och tapetsera.

Måndag: Tapetsera klart om det behövs/Pappa&farfar börjar bygga sängen. Jag är kanske ledig för att gör något då.

Tisdag: Sängen börjar bli klar. Jag rensar garderoben och bär ut kläderna. Kanske ledig på kvällen.

Onsdag: Garderoben byggs. Kanske vara med Davíd?

Torsdag: Kanske vara med Anna. <3

Fredag: Fixa klart i mitt rum. Älskingen kommer hem! Jag går och längtar hela kvällen.

Lördag: Kommer älsklingen! Mys hela dagen och kvällen!

Söndag: Fortsätter att mysa med älsklingen!

Det känns som att lovet kommer gå fort. Och det är bra! För då kommer älsklingen hem snabbare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0